Förkyld..

Jag har liksom många andra drabbats av en jäkla förkylning. Den kom ifrån ingenstans.. Eller den kom snarare utan förvarning för jag gissar på att den kom ifrån någon av mina andra förkylda familjemedlemmar. Tror bara att mamma är den enda som inte blivit smittad ännu. Har ont i halsen och är snuvig.. Var med på de två första lektionerna imorse men åkte hem nu innan engelskan och missar även Skapande i Svenska som vi har i eftermiddag. Känner verkligen inte att jag orkar plugga när det är såhär.. Hade ju tänkt åka och köpa kläder som börjar bli ganska akut dessutom.. Men det får tas när jag mår bättre det med.

_Geccod

Kommentarer
Postat av: Jock3

jaha, du har också lyckats bli sjuk nu, segt. Måste höras i nästa vecka nu, var ett bra tag sen vi gjorde nått :P kommer förbi nån dag o krossar dig i Halo 3 ;)

2008-08-30 @ 11:47:33
URL: http://jock3s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0