Feel the pain..

Hellu,

Sitter hemma hos min Morbror och Moster nu. Åkte hit för att försöka plugga klart det som jag inte hunnit göra i Fysik samt Kemin, men det gick ganska så dåligt.. Förstod inte ett jota om jag säger så. Gillar det ordet.. jota. Tär är också ett rätt coolt ord. "Det tär på mig..". Hehe.

Yes, har käkat litegrann nu och tar det mest lugn. Jag är helt död i kroppen. Sprang 3km på 16:03 minuter imorse. Vilket i alla fall är ganska så godkänt. Men det visade sig att de inte satte betyg på dagens lilla spring promenad utan det här var bara ett s.k test. Usch.. När vi väl sätter betyg på springandet så ska jag nog inte träna kvällen innan. Har så sjukt mycket träningsvärk och det har varit ett rent helvete i slutet av varje lektion när man ska ställa sig upp. Smärta. Haha!

Yep. I Travian så ska jag ta över ett nytt konto nu. Ett konto som är 5000 invånare större än mitt nuvarande och har massor med byar samt en jättestor resursinkomst. Så det blir mycket mer att sköta men samtidigt mycket roligare, hoppas jag. Har aldrig spelat på ett konto som är så pass stort som mitt nuvarande ens.

_Geccod

Kommentarer
Postat av: Jock3

haha, just det du går väll nån språkkurs väll? "dock" är ett annat ord som kan vara till användning, hehe.



16 på 3 km är väll inte så mycket att hurra för ? ;)

2008-08-27 @ 20:27:54
URL: http://jock3s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0