Augustifesten

Okej.. Jag överlevde skolstarten.

Det var inte alls så nervöst som förra året i alla fall. Nu kände man ändå folket, kom med en hel del gamla klasspolare. Fast det verkar som om vi är tre klasser som är sammanslagna till en. Eller vi är är snarare tre klasser med tre olika scheman och sen samma två mentorer. Det verkar så i alla fall.

Börjar imorgon kl08.10 med Idrott av alla jäkla ämnen. Har knappt rört på mig på hela sommaren, om man bortser från alla uppvärmningarna på jobbet. Nej, usch.. Jag gillar inte idrott. Sen så har vi lektioner fram till klockan 15.20 och det tidigaste dagen på schemat så slutar vi kl.15.00. Det suger.

Aja, man får låtsats att det är kul i alla fall.

En rolig nyhet som jag fick veta idag är att Avatar spelar i Norrköping under Augustifesten i veckan. Den dåliga nyheten är att de börjar kl.21:00  och jag vet inte när de slutar. Men jag hinner se dem ett tag i alla fall.

Just det.. Tror inte att jag har berättat för er om Fyrverkeri SM i Norrköping. Den håller på kl22.00 varje kväll mellan onsdag och lördag och jag ska sitta i Juryn för att bedömma dem. Tror det kommer gå bra, fastän jag aldrig har bedömt någon fyrverkerishow förut. Ja, så den dåliga nyheten med Avatar är att jag inte hinner se dem spela särskilt länge.

_Geccod

Kommentarer
Postat av: Jock3

ojoj, Sitta i Juryn är inte fel :D känn ingen press lr så :P

2008-08-19 @ 21:45:12
URL: http://jock3s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0