Torsdag

En dag kvar och sen är det helg, helt klart skönt.

Jag hann ju, som ni ser, inte blogga igår. Det var verkligen fullt upp. Skolan först, sen var det utvecklingsamtal och sen hann jag typ hem för att duscha också kom gästerna vid klockan sex och var kvar till klockan halv tio ungefär.

Det var en bra dag igår i alla fall.

Nu ska jag installera klart ett spel och sen bär det av till att pumpa cykeldäcken då det är dags att börja cykla till plugget imorgon eftersom spårvagnskortet ändå går ut idag. Har ju tagit ett promenad hemåt nästan varje dag efter skolan den här veckan ändå så det blir väl bra. Älskar verkligen det här sköna vädret, jag har saknat våren och saknar ännu sommaren.

Nej, cirkusen snart också. Ska träna en timme före jag börjar jobba tänkte jag. Har ju fått ett gig uppe i Stockholm om två veckor. Ska bli riktigt kul att åka upp dit över en dag och jobba lite med polarna. Tror att jag ska agera levande skyltdocka och jonglera lite. Fast jag tappar fortfarande för mycket när jag jonglerar, ska träna på att bli säkrare idag tänkte jag.

Hörs sen!

_Geccod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0