Torsdag = snuvig

Torsdag igen och liksom alla andra jävla torsdagar så lyckas jag vara allergisk. Det är någonting på onsdagen, förmodligen i skolan, som gör att jag reagerar och blir snuvig så det bara rinner om näsan varje torsdag. Ibland är det inte så mycket och ibland så illa att jag måste sitta hemma. Visst, skönt att vara hemma från plugget men det är nog inte värt det ändå. Sjukt jobbigt.

Det värsta är att jag ska till Stocholm nästa vecka och uppträda på ett gigg. Jag måste typ knarka allergi tabletter dagarna innan så jag inte får någon jäkla allergi chock nästa torsdag också. Usch.

Nej, är sugen på att se Ice Age nu. Måste ringa och sjukanmäla mig till cirkusen också. Skulle egentligen behöva åka dit idag eftersom ungarna vi tränar måste börja på sitt nummer typ idag.

Någon av er läsare som vet något som är bra att göra om man är snuvig? Jag tycker i alla fall det känns bättre om man typ äter glass (eller is, som nu).

_Geccod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0