Tisdags Träningen

Kom hem från cirkusen för cirka 40 minuter sedan. Har duschat nu och ska väl ta lite att äta.

Det var jag och två andra killar där på träningen, av totalt 10 stycken skulle jag tro. Så det var lite segt men ändå riktigt roligt att träna igen. Det gäller att komma dit så är det faktiskt kul att hålla igång. Tränade jonglering kl. 17 - 18 och sedan körde jag akrobatik på matta en timme och därefter en timme trampet och volter över plint. Kul!

Mac kom förbi med mina kläder som jag skulle ha på torsdag, som vi kommit överens om. Jag kunde låna en svart skjorta av honom men måste köpa ett par svarta byxor imorgon. De som han hade med sig stramade åt så typ hela paketet syntes där nere. Great! Hehe. Jag får ta ett par pics på torsdag så får ni ser hur det blir.

Slutar ju kl.16.20 imorgon, måste ner och köpa byxor direkt och sen iväg till Djurmagazinet och köpa ett lysrör till tjejerna, deras slocknade och dog igår. Sen plugga som en liten gris. Det måste jag göra nu också, innan min svenska lärare äter mig.

Godnatt!

_Geccod

image85
Sist jag var skyltdocka. Denna gång ska jag väl vara vitsminkad i ansiktet, svarta läppar och
en bättre åtsittande väst. Kanske någon sorts stormhatt också. Blir nog bra. ^^

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja sjukt är bara förnamnet på ngt så hemskt.. usch

2008-04-15 @ 22:44:47
URL: http://bysara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0