Stackars Petter.

Jag är dagligen inne på en hemsidan till speltidningen Gamereactor där jag läser bloggar, artiklar och snaclite skit i forumet. Det jag ville dela med mig i den här bloggen är deras Chefredaktörs senaste blogginlägg.

Inlägget handlar om hans rygg som tydligen är helt fucked up och bråkar jätte mycket och bara gör allmänt ont.

Det måste vara sjukt jobbigt för honom. Ni läser väl om ni vill, länken har ni nedan.

Länk.

image68

Min kommentar på bloggen;

"Förstår att det måste vara sjukt jobbigt för dig.
Vet inte riktigt vad jag ska säga annat än att jag
hoppas operationen går åt det bättre hållet
och likaså din rygg."

Ja, jag tycker som sagt synd om honom.

_Geccod



Kommentarer
Postat av: Nilazz

Hoppas hans operation går bra om han väljer att göra den

2008-04-06 @ 16:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0