Söndagsnatt

Har just sett klart på filmen "Primeval" som jag köpte i lördags. Den var ganska så sjysst men blev sämre mot slutet, tyvärr. Dock inget köp som jag ångar.

Hehe, hade mer besökare än någonsin på bloggen igår (söndags), hela 53 unika besökare. Fast det var för att jag länkade blogginlägget om Petter i hans blogg, lite fult men jag tyckte det var liksom kul att dela med sig och kul om han själv läste det.

Haha, har suttit och gurglat för mig själv hela kvällen ihop om att lära mig growla någon gång. Förmodligen är det något som kommer gå över snart ändå, ungefär som då jag fått för mig att träna som en liten gris på att rulla en krona över knogarna, ni vet som Jack Sparrow gör i slutet av Pirates of the Caribbean: The Black Pearl.
Sånt vore ju som sagt också kul att kunna.

Nej, dags att lägga mig nu eller åtminstonde borsta tänderna. Går upp klockan tio imorgon förmiddag och börjar sedan med idrott klockan 12:20. Soft.

Godnatt!

_Geccod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0