Pigg och glad!

Nu är jag vaken och relativt pigg efter en kopp kaffe och en annan på kokning. Haha, kollade mig själv i spegeln förut. Hade värsta påsarna under ögonen, undrar om jag kanske legat konstigt så det bara såg ut så (måste kolla igen)
 men jag påminde riktigt mycket om Gollum i början av Konungens Återkomst. Ni vet, då han kryper in i sina lilla grotta och snackar om att han glömde hur solen såg ut och vinden kändes och typ morrar för sig själv. Såg inte klok ut.

Ska göra mig iordning snart och sen sätta mig och plugga. Har ett Nationella Prov på torsdag och sen vet jag inte om det var snack om ett till.. Är osäker faktiskt. Hehe, får kolla upp med lite folk i klassen hur det ligger till. Fast sen är det ju inte heller så värst många av de andra som har någon större koll heller.. Surt.

Nej, nu ska jag dra mig vidare.

Hörs!

_Geccod

image82
Kaffekopp of the Heavy Metal. Älskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0