Operationen.

Skönt att sova ut lite nu.

Vaknade av att Morsan rusade genom hallen här utanför rummet och typ slängde upp dörren. Stressat berättade hon att min Morbror som operedade hjärtat tidigare i veckan har blivit mycket sämre (än igår då han hade 42c graders feber). Så hon och min Styvfarsa for iväg till sjukhuset fort som fasen och jag antar att de plockade upp min moster (morbrors sambo) på vägen dit.

Ja, det känns pissjobbigt allt det här nu.

Sen har jag fått anvaret att stanna hemma idag och typ laga mat och ta hand om syrran och hennes inneboende kompis som bott här i veckan tillsammans med sin syster. Fast det blir nog bra, missar träningen bara.

_Geccod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0