Måndag

Har som sagt bara en lektion idag, en frivillig lektion. Jag ska ta och gå på den känner jag eftersom jag har missat så pass många lektioner och den är där för oss som behöver ta igen lite.

På onsdag har vi matteprov. Ett prov som bara kan höja vårt betyg, vilket jag tycker låter som ren bullshit. Om jag får underkänt på det här provet så kommer ju min lärare syn på mig påverkas även om det är undermedvetet. Då kommer jag bara få större press på resterande matteprov om jag har legat dåligt till på de gamla. Segt.

Efter lektionen idag så ska jag hem och duscha för att sedan åka och träffa Malin och Sandra. Ska bli kul och vi får se vad vi hittar på för något. De var ju med på bion igår också, samt Mac och Hubbe. Helt klart trevligt även om filmen faktiskt kunde ha varit bättre. Tycker recensionen från Moviezine stämde ganska väl på den - underhållning för stunden, alltså bortglömd 10 minuter efter att man lämnat biosalongen. Fast självklart var den inte bortglömd eftersom vi prompt var tvugna att diskutera filmen efteråt.

Liksom Mac måste diskutera allt även om båda parter i diskussionen har samma synpunkt. Hehe.

Yep, ska väl göra mig iordning och bege mig iväg om en timme eller så.

_Geccod


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0