Lördag

Nu börjar jag slacka efter med bloggandet igen.

Usch. Lusten för att blogga går i vågor, typ. För bara några veckor sedan låg den på topp och det var hur roligt som helst att skriva och de senaste dagarna har jag bara inte orkat.

Antar att det är för att jag har mycket annat onödigt att tänka på som jag inte orkat ta mig tid till detta..Har tagit bort två konton i ett spel som jag spelar denna vecka också.. Jag vet, jag är en riktig nörd. Nej, vare sig humöret eller lusten ligger på topp för tillfället.

Ska väl ta en tur till Media Markt och bränna upp mitt 400 kronors presentkort som jag fick på födelsedagen. Då kanske jag mår lite bättre efteråt.

Det blev ju till att köpa min årets första glass under promenaden  på väg hem från plugget igår också. Det var gott!

_Geccod


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0