Ja.. Vädret är ju fint.

Det är grymt skönt väder ute och har ju varit det de senaste dagarna, som ni säkert vet. Så härligt!

Har varit ute i trädgården och pratat lite och fikat och så med familjen. Idag tror jag nästan det är Mormor som mår sämst av oss. Jag själv känner mig lite bättre idag, har kunnat tänka på annat än min Morbror.

Ska ta och se klart en jäkla film som jag började se i förrgår och sen igår men har aldrig orkat se klart hela. Imorgon har vi typ världens fetaste sovmorgon (och ändå är den kortare än den vi har på måndagar ;P ) så det är ju hel skönt. Börjar typ med matten 11.40 och sen slutar vi. Riktigt nice.

Pratade med Svenska läraren efter lektionen om vad som hänt i helgen och så. Förklarade varför jag inte blivit klar med arbetet som skulle vara inlämnat idag. Hon var jätteförstående och typ sa att jag hade tid på mig då allra, allra sista dagen för inlämning av alla rester är om exakt en månad och att jag skulle sätta mig med det OM jag orkade. Kändes jätteskönt att hon sa så men jag kommer självklart göra klart den lite senare. Har visserligen sjukt mycket Rester att ta igen men det får jag göra när jag orkar, senare i helgen misstänker jag.

Nej, kanske återkommer lite senare.

_Geccod

image92
Hade bilden på BDB idag, den känns ganska passande på något vis. Tagen av mig eller Syrran
på Amerikanska Kyrkogården i Normandie, Frankrike - 2006. En ganska mäktig plats.

Kommentarer
Postat av: Lexie

svar: ja riktigt gott :D

vilken ball bild!

2008-04-23 @ 19:05:53
URL: http://musicofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0