Hemma igen.

Eller hemma är jag ju inte, möjligtvis hemma i Norrköping.

Sitter på en svenska lektion och försöker jobba med dessa Referat som ska vara klara snart. Jag kom hem och gick jag lade mig kl02.30 imorse, sen kom min Mor och väckte mig kl07.00 och frågade hur jag skulle göra idag.. Jag bestämde mig för att "försova" mig första lektionen som bara var en labb (jag hade absolut inte klarat det imorse) så jag gick på matten som började kl10.00 och sen lunch och nu har vi svenska, slutar snart!

Är sjukt jäkla jättetrött. Men det är under såna dagar som igår som man minns varför man älskar cirkuslivet. Det var riktigt kul och det gick riktigt, riktigt bra!

_Geccod

Kommentarer
Postat av: Moa

Japp, det gick bra och du var grym som skyltdocka!
Hoppas vi får uppträda i Stockholm igen på den där festen, eller vad det var Marcus snackade om. Sjukt kul var det i alla fall.

2008-04-18 @ 22:47:59
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0