Grubbel.

Det var någon som sa här om dagen, jag tror det var min Styvfar, att han hoppades på att sommaren också skulle bli bra. Alltså så att inte all värme och sommarväder kommer nu i april, maj och att sommaren blir skit.

Det känns ju lite deprimerande egentligen, men ändå inte - om sommaren skulle komma nu. Jag vill allvarligt talat inte ha det för varmt. Det är skönt som det är typ nu. Och ärligt talat så gillar jag hur förra sommaren var. Det var liksom lagom varmt.

Det är sånt som märks sen, inget att grubbla över nu.

Satt uppe och spelade till klockan halv sex imorse. Jäkla nörd jag är. Det var rätt så skönt ändå, att sitta uppe. Första gången jag varit uppe så länge så det blivit ljust ute - i år. Jag väcktes ju av min kära Moster och Mor runt nio tiden, kanske tidigare då de var här uppe på övervåningen. Aningen segt. Sov bara cirka fem timmar men är ändå inte särskilt trött...


Just det. Det stod i tidningen om min Morbror idag. Jättefint skrivet av de som skrivit. Det var typ två långa inskickade "inlägg" samt en kortare artikel som tillsammans fyllde upp en hel sida. En gammal klasspolare sms:ade och frågade hur det var med mig - hon hade ju sett det i tidningen.
Snällt av henne. :-)


Hittade texterna på nätet också:
http://nt.se/personligt/artikel.aspx?articleid=3557070

Det inskickade:
http://nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=3556079

En polare tittar förbi sen. Det blir nice.

Hörs!

_Geccod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0