Geccod Goes 17!

Skrev kommande text i en annan blogg igår kväll men hann inte att publicera det här innan min Mor argsint ryckte ur modemet för dagen. Jag lovar att ta denna blogg i första hand till nästa gång, bara för er skull.

Då har man äntligen fyllt 17 år, idag. Känns riktigt kul då det trots allt bara är ett år kvar tills jag blir fri, 18 år och myndig med andra ord. Har firat dagen tillsammans med familjen och några få nära släktingar och kompisar som kom förbi. Den roligaste presenten var nog från mina polare.

Först var det ett über glittrigt kuvert som såg ut att innehålla något riktigt fint (pengar). Jag öppnade det och fick ett kort där det på framsidan stod;
Öppna Försiktigt, detta gratiskort är kanske fullt med pengar. Jag öppnade det såklart med en förhoppning av att finna en fin present (pengar) men fann istället att det var det tomt och det stod: jag sa KANSKE... och sen inget mer.

Mina kompisar fick ett gott skratt och gav mig sen ett riktigt paket innehållandes tre kinderägg, som vi delade på, samt 200 kronor. :) Förra året fick jag ett knallrosa inslaget paket innehållandes ett dvdfodral som såg ut att vara en sorts fet tråkig yogafilm.

Alla fick sig även då ett gott skratt samtidigt som jag rodnade sönder. Fast i fodralet låg det sen ett presentkort på 300 kr till Game. Har helt klart varit en bra dag.

_Geccod

image62

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0