En äkta bloggdöd!

Godmorgon,

Haha, jag vaknade kl08.00 till klockradion där nyheterna nyss gått igång. De berättade om den nya faran med bloggandet och att det kan vara livsfarligt. Det var tydligen två personer i USA, om jag inte minns fel, som hade dött av stress som de fått när de bloggade. De tog även Blondinbella som exemepel. Hon hade tydligen svimmat av bloggande en gång.

Alltså shit! Vad är detta.. Det kan ju omöjligt bara vara Bloggande som ligger bakom stressen. Sen förstår jag inte riktigt hur det kan vara stressande att blogga. Jag ser det snarare som en typ.. Terapi. Det är skönt och kul att skriva.

Visst kan jag förstå att de där "stora" bloggerskorna och bloggarna har lite press på mig.. Men att stressas ihjäl.

Är det inte lite väl överdrivet?

_Geccod

Har letat runt på Aftonbladet men hittade tyvärr ingen källa. Radiokanalen jag hörde det på var RIX FM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0