Eaten Alive.

Helvete. Min svenskalärare kommer fullt ärligt att äta mig imorgon. Hon är ju liksom gravid så det är ju ännu större chans att hon gör då.. Man blir ju tydligen hunrigare då man är gravid, sägs det. Helvete...

Har ju varken hunnit klart med bokrecensionen eller överhuvudtaget börjat med engelska grammatiken. Om jag orkar så blir det nog till att offra större delen av min extremt välbehövliga skönhetssömn. Nej, men det går ju inte.

Sitter jag upp till längre än klockan tio ikväll kommer det ändå bara bli skit av det jag skriver eftersom jag kommer vara så trött. Sen kan jag ju inte råka bli "sjuk" imorgon heller eftersom det är min födelsedag också.
Till råga på allt så har jag även ett utvecklingsamtal imorgon..

AAAAHH!!! Ångest.

Borde ju inte ens sitta här nu.. Nej, får sluta skriva om plugget också känner jag. Blir ingen kul läsning.

Godnatt på er!

_Geccod

image61

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0