Cykelturen

Då har man tagit en liten cykeltur ut till Ingelsta området.

Hehe, har cyklat som en liten tok både igår och idag. Igår tvättade jag ju cykeln och dagen innan det så pumpade jag däcken så den är i rätt så bra skick nu i alla fall - vilket är anledningarna till att jag cyklat så mycket.

Först åkte jag till Maxi för att fylla på mobilen. Fast självklart så låg 3 operatörens server nere och det gick inte att fylla på mobilen.. Synd för jag hade tänkt ringa en polare och se om jag kunde titta förbi en stund på vägen hem..

Hur som helst så begav jag mig  (efter att ha irrat runt i Maxi ett tag) till Djurmagazinet där jag köpte mat åt Tjejerna. Hon i kassan som hjälpte mig med syrsorna var riktigt trevlig, så ni vet. Efteråt så rullade jag vidare till resans huvudmål, Media Markt.

Annars har jag bara varit där med antingen kompisar eller familj. Det är så jäkla stort där och mycket att titta på att folket som jag går med alltid tröttnar och får typ dra ut mig därifrån - dock inte den här gången, för nu var jag där utan sällskap. Det var skönt att gå runt där och bara kolla på saker. Hade ju ett 400 kronors presentkort att bränna men ingen aning om vad jag skulle bränna dem på. Här nedan ser ni vad jag köpte;



En film och två album alltså. Väl brända 397 kronor helt enkelt.

_Geccod

Kommentarer
Postat av: Artcore

va!? kan man köpa sånt därnt musik i butik ? jag trodde det bara fanns på internet o.Ò

2008-04-06 @ 23:50:34
Postat av: Geccod

Hehe, självklart kan man det. Media Markt är nog den bästa skivbutiken vi har här i Norrköping, riktigt mycket musik!

Synd bara att det ska vara så dyrt.

2008-04-07 @ 01:02:46
URL: http://Geccod.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0