Stressig morgondag..

Laddar upp inför säsongsavslutningen av True Blood säsong 2. Den här serien har sedan de första avsnitten av första säsongen hamnat bland toppen av min egna Hall of Fame: TV-serier edition.

Imorgon har jag tandläkartid kl08:00. Därefter hem och läsa igenom min projektrapport då vi ska redovisa arbetet kl11. Äta lunch och på eftermiddagen har jag prövning i Skapande Svenska. Däremellan ska jag försöka ha skrivit klart två inlämningsuppgifter till Skapande Svenska samt skrivit ett PM om Snabba Cash.

Det blir en stressig torsdag, minst sagt.

Geccod


Kommentarer
Postat av: pelle

Spännande avsnitt ikväll! :D

2010-05-19 @ 23:27:19
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0