Kvällens meny

Min självdisciplin suger. Den är genomusel verkligen. De enda gångerna jag någonsin kan passa saker är om någon annan påverkas av det, men även då är jag sällan helt perfekt och ofta sen.

För att citera min twitteruppdatering från tidigare idag;
"Städa, skriva inbjudningar, köpa ödlemat och plugga. Ligger redan efter i dagens tidsplanering."

Följande citat skulle stämma bättre;
"Sitta vid datorn, städa, sitta vid datorn, städa, äta, sitta vid datorn, städa, blogga."

Inte bra. Vill ju ha musik och av den anledningen stänger jag inte av datorn, fastän jag kanske borde. Ja, men ska väl ta och dammsuga nu och skriva studentinbjudningar och därefter plugga lite.

Ikväll är planen att jag ska träffa Maria. Hon uppträder på premiären av årets tältföreställningar nere på stan runt 19-tiden, så det blir väl rätt sent har jag en känsla av. Vet inte om jag ska ner och se någon föreställning. Kommer bara sakna uppträdandet mer i sånt fall. Anledningen till att jag inte är med och uppträder i år är för att jag dels inte tränat ordentligt och dels inte ens är medlem i cirkusen längre. Känns onödigt att betala medlemskap då jag inte ens har en ordentlig träningstid eller kompisar att träna med.

Nu ska jag strax iväg med mor min och köpa ödlemat. Syrsor står på kvällens meny åt mina små tjockisar.

Geccod


Söt ödla.




Kommentarer
Postat av: Jock3

Jag lider av samma problem, om datorn är på går det inte att låta bli :-P

2010-05-14 @ 17:04:55
URL: http://jock3s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0