En saknad ingrediens..

Nu i efterhand är jag relativt nöjd med dagen som gått ändå. Har fått en del pluggande gjort om dock ej så mycket som jag önskat. Eller inte blivit så mycket plugg gjort som jag egentligen behövt, är väl ärligare att säga.

Vi åt tacos till middag. Behöver jag ens påpeka att det var gott? Dock saknar jag osten på min tacos. Har ju sedan några månader tillbaka levt med diagnosen komjölksprotein-allergiker vilket gör att jag inte kan varken äta eller dricka saker med orden mjölk, smör, grädde eller något liknande bland ingrdienserna. Tacos kommer aldrig mer smaka som förr.

Kvällen spenderade jag med Jocke som kom förbi på en filmkväll. Vi såg på den sista delen i Sveriges bästa filmtrilogi, nämligen Millennium-trilogin. Har ju inte sett den förrän ikväll vilket ju var synd då den visade sig vara minst lika bra som de två tidigare delarna.

Geccod

Lisbeth Salander är med på min topp 5 lista
över favoritkaraktärer. She's awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0