Wow, jag rörde på mig.

Bajs. Igår lyckades jag få tag på den fjärde och sista boken i Twilight serien. Ska försöka läsa klart den så fort som möjligt så jag kan återgå till mitt normala, tråkiga, deprimerande liv igen. Vissa böcker blir verkligen ett beroende, tar över ens liv totalt. Not good.

Igår var jag på cirkusen och jobbade en timme som jongleringstränare. Därefter tränade för en gångs skull lite akrobatik under den halvtimmen som jag hade på mig innan min mor kom för att skjutsa hem mig. Trodde det skulle vara skönt att röra lite på sig då jag faktiskt inte har tränat ordentligt sen jag var och gymmade någon gång i början av februari tror jag.. Kan hända att det var i januari till och med. Hur som helst så var det sjukligt längesen jag tränade och det var alltså dags. Fastän jag bara tränade en halvtimme så var jag as trött efteråt och orkade (tråkigt nog) inte plugga till provet som vi hade idag.

Det var visserligen bara ett programmeringsprov och det gick väl någorlunda bra. Eller.. Jag hoppas på det bästa men räknar med det sämsta, som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Eva Linder

Det var samma sak med Emelie, vi fick åka runt hela KL för att leta sista boken som var slut på alla ställen. Till slut hittade vi den och det blev lite harmoni efter ett tag. Ska kanske också läsa dom, enligt Emelie är böckerna sjukt mycket bättre än filmen. Ha det bra, och hoppas att det blir en romantisk helg!!!

2009-03-25 @ 13:28:19
URL: http://evalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0