Why so serious?

Då min kamera dog igår och eftersom det har blivit rätt mörkt så kan jag inte visa er någon bild på det, men snön ligger kvar även idag i alla fall. Vilket var vad jag ville visa er.

Idag har jag inget prov att plugga till och slipper med andra ord att sitta hemma med ångest för en gångs skulle. Egentligen är det under dessa dagar som jag borde ta igen sånt som jag har missat och egentligen behöver plugga på, men det gör jag imorgon istället.

Sitter för tillfället hemma hos min gode vän Joakim. Vi ska väl ta en promenad till Netto här i Eneby om en stund och sen ska vi hem och svulla chips (popcorn för Jockes skull) samt cola framför The Dark Knight som vi tänkt se.


Joker, förmodligen världens skönaste karaktär. Ever.



Kommentarer
Postat av: pelle

Den filmen är grym. Lite för långt kanske bara.

2009-03-11 @ 21:23:54
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0