Fallen snö!

Ännu en gång har snön fallit i stan och ännu en gång har den smält bort. Förra veckan hade vi ett ganska stort snöfall och marken var täckt med ett centimeter tjock lager av snö, lite mer kanske. Dagen efter smällte det lyckligtvis bort och livet återgick till det vanliga, torra, kalla vädret. Och igår hände samma sak och nu är snön nästintill bort smält igen.

Se där, nu har jag lyckats säga samma sak på två olika vis inom loppet (längden?) av fyra rader. Ballt.

Började dagen med en, som vanligt, riktigt ovärd engelska lektion där vi såg på en film som i stort sett ingen såg på. Eller jag såg den då inte eftersom jag var fullt upptagen med att sova eller se på Family Guy. iPod FTW! Därefter hade vi liksom varje måndag en fet håltimme till efter lunch och varje vecka ställer man samma fråga till sig själv; varför gick jag ens upp imorse?

Det positiva med denna morgon var hur som helst att jag för en gångs skull kom i tid till skolan och att jag lyckades dra med mig Simon till ytterligare en frukost på den Gyllene Måsen. Gött!

Nu ska jag strax bege mig till cirkusen och försöka hinna träna litegrann innan jag börjar jobba och förhoppningvis kan jag träna lite efteråt också. Det har blivit alldeles för lite jonglering på senaste tiden och det gick inte särskilt bra i lördags som var första gångan på länge som jag jonglerade.

Hash!

Kommentarer
Postat av: pelle

Norrköpings snö kan fan aldrig ligga kvar, jag hatar det!:P



Men du, angående dubletter i iTunes. Det finns ju en knapp som visar dubletter. Så kan du ta bort varannan låt ;D

2009-03-10 @ 10:20:43
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0