Eclipse

Då har jag även läst klart den tredje boken i Twilight-serien vars svenska titel är så tjejig att jag skäms lite över att jag ens har läst den. Dess original titel är Eclipse. Jag började på den i torsdags kväll och måste ha spenderat lite mer än 12 timmar med den sedan dess skulle jag tro. Streckläsning for the win!

Då det blev streckläsning så kanske ni redan har listat ut att jag tyckte om den. Däremot är jag tveksam till om den var bättre till den andra boken men den var defintivt bättre än den första. Förra helgen såg jag även filmen som baseras på den första boken. Jag hade inga störra förväntningar på den då jag vet att det är svårt att lyckas få en film nästintill lika bra som dess bok och enda undantaget för det som jag varit med om är Sagan om Ringen trilogin. Detsamma gällde alltså denna film, även om den helt klart var en bra film. Men inte bra i jämförelse med boken.

Ikväll ska jag och Lovisa åka hem till Mac för att spendera kvällen tillsammans med pizzabakning och Robinson premiär. Får se om den där dokusåpan som man alltid såg som liten fortfarande är något att ha.

_Geccod


Jag har en känsla av att personen här ovan är en av de större anledningarna
till den stora hypen som den första filmen i Twilight-serien medförde.

Kommentarer
Postat av: pelle

Han ser ut lite som en.. porslinsfigur. Att alla brudar tycker det är så snyggt :P

2009-03-21 @ 22:34:29
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Nightfall

sv: hehe ja men ni är alldeles för få :)

2009-03-23 @ 17:15:36
URL: http://nightfalls.blogg.se/
Postat av: Pusher

Ja, vi har säkra källor på detta och filmen är just nu under inspelning. Vi jobbar på ett filmbolag vi som sköter bloggen och får därför information därifrån. Kan dock inte lova att filmen kommer att släppas i år, men gör den det blir det i slutet av året. Den är under inspelning och det kommer att bli en Jurassic Park IV, när den släpps är dock frågan! MVH FilmX

2009-03-24 @ 18:03:10
URL: http://filmx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0