Mer kylskåp än TV.

Hellu,

Nu har jag verkligen inte skrivit någonting på över en vecka. Det har väl egentligen inte hänt särskilt mycket under dessa oskrivna dagar.. Träffat lite gamla kompisar både en och två gånger, firat lite nyår med familjen och mest tagit det lugnt.

Idag ska vi lämna in min tv på reparation. Det är en jäkla best och då syftar jag mer på storlek än prestandamässigt. Den är stor som ett kylskåp och inte av den moderna sorten storleksmässigt. Utan den är fet. Nästintill lika tjock som den är bred så det kan bli rätt krångligt att få ner den för trappen och in med den i emo-bilen.

Vet ni varför vår bil kallas emo?

- För att det står EMO på regskylten.
Nej, motorn brukar skära sig.

Nu ska jag ta och göra mig iordning och kanske ta tag i plugget. Har inte fått ett skvatt gjort på hela lovet.. Inte ett skvatt gjort av plugget vill säga.

Aja, gott nytt år på er i alla fall!


_Geccod

Kommentarer
Postat av: Eva Linder

Va, har bilen pajjat? Måste ringa Pernilla.

2009-01-03 @ 02:55:58
URL: http://evalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0