Fredag

Äntligen är det fredag! Men skoldagen är tyvärr inte slut riktigt ännu.. Dagen började med en mattelektion där jag kom alldeles försent men som tur var så är vår lärare så yr så han märkte ingenting. Därefter hade vi Persondatorer. Läraren där är väldigt pratglad, hjälper oss mer än gärna och säger åt oss att hoppa över flera uppgifter som han känner är onödiga och därefter uppmanar oss till att gå på lunch. Klockrent!

Så nu hade vi en lunch rast på drygt 2 timmar och jag passade därför på att åka hem innan jag beger mig till Hagaskolan för att ha en 2,5 timmeslektion i "Tala inför Andra". Även där har vi en snäll lärare men jag har en känsla av att hon är ganska lätt att smöra för. Det verkar som det när man ser andra elever i alla fall. Hehe.

_Geccod

Kommentarer
Postat av: Eva Linder

Låter som något för mig, "tala inför andra"...he, he..



Ja, de här ställena är ett måste när ni kommer hit. Du skulle verkligen gilla det. Kanske blir det värre med stadsbon och pizzagubben Mac. Men det får ordna sig. Kramar!

2009-01-30 @ 13:41:04
URL: http://evalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0