Frukost på Gyllene Måsen

Godkväll,

Nu har jag varit på cirkusen i alla fall och min tränare tog det rätt så bra angående min missade träning igår. Skönt det i alla fall även om det kändes lite pinsamt. Ikväll jobbade jag en timme och då som jongleringstränare. Antalet jonglörer har ju minskat rätt mycket nu efter jul.. Det ser jag på både gott och ont. Självklart tråkigt att det är fler som inte vill lära sig jonglering men samtidigt är det bättre med färre barn då man kan koncentrera sig mer på dem. För att lära sig så krävs det ju en hel del tålamod och även en hel del hjälp i vissa fall så jag är inte förvånad över att fler inte ville fortsätta då det inte är många barn som har det tålamod som krävs. Jag själv avskydde jonglering då jag var yngre.

Nu har jag i alla fall jäst framför två avsnitt av Scrubs (som jag inte hann se innan träningen) tillsammans med Olle (min ödla) och några mackor samt ett glas mjölk. När jag ändå är inne och pratar kvällsmackor så kan jag ju berätta att det, liksom de flesta senaste måndagarna, blev en frukost på McDonald's imorse. Hade ju kuponger dit så jag fick en kaffe, toast samt en frukostmacka för bara 15kr. Sen blev det en paj efteråt men då Simon köpte en muffins så fick jag pajen gratis tack vare ytterligare en kupong.

Billigt och gott!

Nu ska jag ta och dra mig. Försökte få en bra bild på kupongerna men varken kameran var villig att ge några bra bilder och batterierna hade ingen energi kvar att ge så det blev inget med det. Ibland har jag bara lust att slänga den där jäkla kameran i väggen eller ut genom fönstret.

_Geccod


För er som inte förstod rubriken.

Kommentarer
Postat av: Erica

Grymt synd att flera barn slutade. Men efter att ha varit ledare i innebandy förstår jag att det är skönt när det blev mindre barn. Det räcker med 10 att hålla reda på.

2009-02-24 @ 00:56:21
URL: http://icasasikter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0