Snart helg!

Jag är trött. Har inte riktigt haft tid att skriva särskilt mycket den här veckan med anledning av mitt omprov i Matte C den här veckan. Hade det idag efter skoltid och jag kan säga att det gick.. Sådär. Jag tvivlar på att jag klarar det, hoppas på det bästa men räknar med det värsta.

Imorgon ska jag hålla ett argumenterande tal i Tala inför Andra. Det är slutuppgiften och imorgon är alltså sista lektionen. Jag hade räknat med att det uppgiften skulle vara klar att redovisas till imorgon men imorse fick jag reda på att det egentligen skulle vara klart idag. Men då vi är så många så är det fler som kommer hålla i  sitt tal imorgon. Jag som haft så mycket med matten har inte hunnit börja jobba på det förrän idag efter skoltid och ärligt talat så har jag inte börjat skriva ner någonting även om jag har det mesta i huvudet. Jag ska prata och argumentera mot den globala uppvärmningen.

Så idag har jag kollat igenom dokumäntären En Obekväm Sanning samt samlat ihop lite fakta på internet. Hade tänkt börja lägga upp en mall för talet men jag är alldeles för trött nu känner jag och ska ta och lägga mig så jag orkar upp imorgonbitti. Första lektionen är matte och då får vi reda på vårt betyg.

Godnatt!

_Geccod

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: det skulle ta ca 3 mils löpning för mig att bränna 2000 kcal ;)

2009-02-27 @ 15:13:17
URL: http://jock3s.blogg.se/
Postat av: Sabina Delanie

Nice blog, many hugs Delanie

2009-03-03 @ 14:18:45
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0