Missade träningen..

Äntligen hemma igen. Sista lektionen idag var ganska dryg - kemi labb där jag och min labbkompis var sist kvar.

Nu när jag kom hem så var min syssling och hans mamma här och hämtade min syssling, Marcus, saker som han haft här då han bott hos oss de senaste 16(?) veckorna. Hans praktik är nämligen klar och han återgår till skolan efter sitt sportlov uppe i Stockholm nu. Lite trist såklart men samtidigt kul att han har varit här och man har lärt känna honom riktigt bra då vi inte har setts särskilt mycket de senaste åren.



Nu ska jag lägga mig i soffan och jäsa framför ett avsnitt eller två av Scrubs. Har några serier som jag vill se igenom känner jag och nu är det väl dags att göra så.
Först ut är Scrubs säsong 1.

Därefter är det jobb på cirkusen en timme och cirkusen är någonting jag bävar inför just nu. Inte på grund av jobbet utan snarare för att jag insåg igår kväll att jag missade min specialträning igår morse. Min tränare och jag har ju bestämt speciellt att vi skulle träffas där några dagar förra veckan och igår var en av de dagarna, tror jag. Som tur är så var det inte bara föra min skull som han åkte dit utan han hade några fler förre och efteråt också. Men ändå. Jag hade totalt glömt bort det i och med allting med Team Träffen. Hur som helst så får jag gå fram och be väldigt mycket om ursäkt.

_Geccod


Ska försöka ordna en ny bakgrund, gillar inte svart bakgrund på min blogg har jag insett och inte heller vitt. Får ta någonting färgglatt fast då måste jag ha en ny header också. Ja, nu vet ni varför designen ändras hela tiden. Hojtar till när jag är nöjd med den för ett tag i alla fall.

Kommentarer
Postat av: pelle

Oh fan, har bott hos er i 16 veckor?!?

2009-02-23 @ 18:56:26
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: tess

Ja de va väldigt speciellt... inget som så många får uppleva. //Tess

2009-02-23 @ 21:07:14
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Josefine "Yozzan" Lande

Scrubs äger :)

Själv kollar jag på Skins just nu, på surfthechannel.com ;)



I övrigt så vet jag hur det är att missa saker. Jag har min APUplats (prao) lite konstiga tider, jobbar 2-5 en dag och 6-9 en annan dag (blir sammanlagt 1 dag då), och kvällstiden är lite olika dagar beroende på vilken vecka, hur jag känner och så.

Missade helt en gång, då jag jobbade söndagen veckan innan så det kändes som jag nyss jobbat. Kände mig skitkass med det, men när jag kom dit veckan efter trodde de helt enkelt att jag skulle kommit på söndagen, då det var stängt ^^



Lång historia kort, är jobbigt när man missar sådär. Man känner sig så oseriös typ.

Fint att de ordna sig iaf ^^

2009-02-27 @ 00:19:13
URL: http://altgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0