Förmiddagen

Nu sitter jag i skolan och har lektion i persondatorer. Arbetet här är ganska fritt. Så fritt att halva klassen har valt att gå hem och "jobba" med uppgifterna hemifrån. Vi som är kvar är de som har matte repetition inför det kommande provet, efter lunch, vi är IG-barnen som Jossa här bredvid så fint döpte oss.

Jag känner mig nästan sjukligt trött och hungrig just nu. Var nära att inte ens komma upp ur sängen imorse men kl07.20 lyckades jag slita mig och hann till och med att göra mig iordning samt komma i tid till skolan efter att jag sprungit till spårvagnen. 

Snart beger vi oss för att äta pizza. Ska bli gott! Bör nog göra åtminstonde några uppgifter klara tills dess, för omväxlingskull liksom.

_Geccod 

Kommentarer
Postat av: Mia

Vi ska också äta pizza idag faktiskt :) Ha en fin dag!

2009-02-24 @ 14:55:57
URL: http://thelifeofmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0