Måndag

Godkväll,

Har precis sett två avsnitt av Scrubs, nu ska jag nog ta och lägga mig. Var såklart i skolan idag, efter det så åkte jag hem ett tag för att sen åka till cirkusen. På lördag är det en scenshow i Bråvalla och då blir det alltså premiär för mitt jongleringsnummer - så jag har planerat att träna 2-3 timmar dagligen fram till på fredag för att sen ha den sista träningen på lördag. Tror nog det kommer bli bra.

Annars händer det väl inte särskilt mycket. Vi ska tydligen ha NP i Engelska B imorgon. Bör nog inte vara några problem för min del i alla fall. Skönt att ha prov som man slipper oroa sig för ibland måste jag säga.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Eva Linder

Lycka till på Bråvalla! Önskar att jag fick se dig.

Och träna rejält, jag har tänkt ut en skitcool grej som vi kan göra när du och Mac kommer hit. Den är redan förankrad här och jag tror att det blir en aha upplevelse. Så träna för fan!!!

2009-04-28 @ 15:34:57
URL: http://evalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0