En kväll på Otten

Det är närmare 20 grader varmt ute nu. Solklart årets varmaste dag hittils och jag känner mig sådär lagom pigg efter natten som har varit.

Jag och Maria slog följe och åkte hem till Hubbe där vi förfestade lite smått med Hubbe och hans vänner, därefter drog vi ut till Otten. Som jag skrev i mitt förra inlägg så hade jag ju inget planerat för den här helgen och allra minst något festane då jag är ganska så luspank. Fast de lyckades dra med mig ner på stan ändå och vi hade helt klart riktigt trevligt. Det var första gången jag var på Otten och jag måste säga att det var ett rätt grymt ställe. Fastän jag inte direkt är den typen så blev det en hel del dansande, vilket visserligen var rätt kul ändå. Sen runt halv tre hugget drog vi oss uppåt Drottninggatan för att köpa mat och sen vidare hem till Hubbe, som bor på samma gata, för att äta. Helt klart en trevlig kväll och jag känner mig som sagt sådär lagom pigg efter drygt 4 timmars sömn.

Kom nyss hem ifrån träningen och fastän det inte gick så bra så tycker ja ändå att numret börjar ta sig. Har dessutom en hel vecka kvar fram till sista träningen och genrepet så förhoppningsvis kommer mitt jongleringsnummer att funka bra till premiären på Tyska Torget.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Det är som sagt väldigt skönt ute så jag ska väl bege mig utåt och få lite mer färg kanske. Borde åka ner på stan och köpa kläder men det orkar jag inte idag. Ska nog ta och börja läsa min engelskabok som ska vara färdigläst om någon vecka.

Hur som helst ska blir det till att duscha nu. Som jag har längtat efter den där duschen!

_Geccod

Kommentarer
Postat av: pelle

Det var verkligen gryyyymt väder igår. Synd att det sög lite mer idag när en annan var ledig!

2009-04-26 @ 21:55:10
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: pelle

Försvann min kommentar?



Hur som helst, vädret var grymt igpr ;D

2009-04-26 @ 21:57:58
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Eva Linder

Det låter som om ni hade en riktigt skön och SVAL dag igår...(Hi, hi, hi) Längtar faktiskt till de där temperaturerna som vi har i Sverige. Här är alltid cirka 35 grader, oavsett om det regnar, är sol eller molnigt.



Kul med lite festande, det behöver kroppen ibland.



Kram!

2009-04-27 @ 09:30:39
URL: http://evalinder.blogg.se/
Postat av: Angelica - fyrbarnsmamman

Vad skoj att få ha samma djur så pass många år. Tackar för din kommentar :)

2009-04-27 @ 15:57:24
URL: http://tvattlapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0