Årets första jordgubbe :D

Idag har mamma köpt hem ett paket jordgubbar! Förut när jag kom hem ifrån träningen så åt jag då förstås min allra första jordgubbe för i år. Himmelskt. Så jag tog några till och efter en tredje så upptäckte jag en riktigt äcklig, grå och möglig jordgubbe i botten. När jag börja rensa burken så inser jag att nästan alla jordgubbar är på något sett deffekta eller mögliga. Årets antiklimax...

I övrigt har väl dagen varit rätt bra. Hade som sagt ett NP i engelska imorse. Det var en skrivdel och jag tror den var rätt bra. Skrev en random text om jämnställdhet i samhället. Grymt tråkigt ämne, något som börjar likna ett kännetecken för de Nationella Proven.

Efter provet så hade vi håltimmar och vi var med andra ord lediga resten av dagen, vilket förstås var rätt så skönt. Fick dock inget plugg gjort som jag jag egentligen tänkt att jag skulle.

11/5 Slutprov i Fysik A
15/5 Prövning Matte C
20/5 Slutprov Kemi A
27/5 Prov Matte D


Kan alla datumen utantill så nu gäller det att jag lär mig innehållet utantill också. Skönt att de ändå inte ligger alltför nära varandra, de skulle lika gärna ha kunnat vara under samma vecka och då skulle min skolgång definitivt vara hel körd.

_Geccod

Kommentarer
Postat av: Eva Linder

Ha en bra Valborg. Vi drar till langkawi i morgon och stannar till på söndag.

2009-04-29 @ 16:59:21
URL: http://evalinder.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oh fy fan, du har ju grymt mycket plugg framför dig. Men det är lungt, det där klarar du1

2009-04-29 @ 18:16:09
Postat av: pelle

Oh fy fan, du har ju grymt mycket plugg framför dig. Men det är lungt, det där klarar du1

2009-04-29 @ 18:16:28
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0