Matning..

Jag kom till cirkusen strax efter klockan 18 tidigare ikväll. Då var det trampett-träning och vi börjar redan träna lite nummer. Vi fick visa upp Lekmännen numret för vår tränare och jag var stand-in för de personer som fattades. Jag tror nog jag kommer att uppträda med dem till nästa år, känns bra med tanke på att vår tränare som inte bara är gammal gymnast utan även stuntkvinna. Det passar perfekt eftersom vårt nummer är ett fartfyllt, akrobatiskt och komiskt nummer där vi "slår oss" stup i kvarten.

Hann även att träna lite jonglering då de andra tränade "Salto", som gruppen kallas. Det är mer komplicerad akrobatik, ingenting jag orkar ge mig in på fastän tränaren tycker att jag borde det.. Får se. Ja, jongleringen gick faktiskt rätt okej, börjar få ordning på fyra bollars jongleringen nu samt Triangeln där jag studsar med bollarna emot kanterna så att det låter (ganska likt ett storts trummslag).

Har matat ödlorna med lite syrsor som jag köpte idag. Olle klämde i sig två stycken och Gex tog en. Hon försökte ta en andra men den lyckades smita undan, tyvärr. Hon ser verkligen som en kratta, stackarn. Kanske borde köpa en liten skål där jag kan typ lägga i syrsor som jag klipper av benen på så det bara är att ta för sig utan att de sticker. Groteskt, jag vet, men jag såg en film på youtube där de hade gjort så. Helt klart smidigt.


Olle på de två övre och Gex på de undra. Olle är mörkare och har en rand längs med ryggens mitt. Gex är då blekare, större ögon och en lite plattare nos. Båda är dryga 25cm långa.



Nej, nu ska jag fixa det sista i Travian och sen gå och lägga mig. Har inte hunnit plugga någonting idag.. Vilket total suger.

_Geccod

Kommentarer
Postat av: jock3

haha, du hinner aldrig plugga eller? :P

2008-09-03 @ 19:32:55
URL: http://jock3s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0