Måndag

Har stannat hemma idag. Mår visserligen bättre än vad jag har gjort de senaste dagarna men hade världens hosta imorse. Hade inte förvånat mig om jag hade hostat upp en lunga eller två. Fast det är dock inte lika illa nu, vilket är skönt så klart.

Imorgon blir det alltså plugg igen och som jag skrev förra tisdagen så är det en fucked up dag i skolan imorn. En hjärn-smältningsdag. Matte, Fysik och Webdesign. Vet inte om jag ska träna efteråt, får se om jag orkar. Jag vill men frågan är om det är så bra med tanke på att man har varit förkyld?

Nu ska jag se på Hellboy innan jag går och lägger mig. Har sovmorgon imorn.

Godnatt!

_Geccod

Kommentarer
Postat av: Lia

ush många som esjuka nu

krya på dig!

2008-09-02 @ 07:52:34
URL: http://mydear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0