Helgen som gått.

Hej,

Den här helgen har det inte hänt särskilt mycket. Var med Jocke i fredags, jobbade lite på Pekingspelen i lördags.. Helgen har bara flugit förbi i princip. Ska jag vara ärlig så har det blivit alldeles för mycket dator.. Jäkla WoW.

Nu har vi en lektion kl12.20, så det blev en fet sovmorgon. Eller jag vaknade typiskt nog kl08.00 imorse.. Kunde inte somna om efter det.

På torsdag bär det av till Stockholm för begravning av min Gammelmormor som gick bort för drygt en månad sen, tror vi åker hem samma dag igen. På lördag är det Karlstad som gäller där det är mingel samt scenshow med cirkusen i något Köpcentrum. Tror det kan bli kul, hoppas bara på att något kul folk hänger på. Vet att det var många som typ inte kunde åka med då. Det kan bli riktigt segt annars liksom..

Ja, nu är det två labblektioner (fysik, kemi) och sen slutar jag, ska väl hem och äta lite och sedan åka till cirkusen för att jonglera några timmar.

Hörs!

_Geccod

Kommentarer
Postat av: Jock3

Vad vare jag sa! WoW är inte bra! ;D

2008-09-15 @ 13:10:12
URL: http://jock3s.blogg.se/
Postat av: Eva inder

Svar: Ja, men jag hoppas inte att de förändras så mycket i sättet, bara erfarenhetsmässigt. Och sedan är vi ju hemma flera veckor på sommaren så då kommer de in i det svenska. Och vi har ju tänkt bo hos er då, så du lär ju märka om de blivit knäppa på något sätt:)

2008-09-16 @ 21:20:43
URL: http://evalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0