Geccod Rekommenderar - MovieZine



Eftersom jag idag till större delen har levt i filmernas värld så tycker jag det passar bra med en rekommendation av denna hemsida.

MovieZine är enligt dem själv en filmnättidning skapad av filmälskare, för filmälskare. De intrikar sig på att vardagligen leverera de senaste nyheterna just om saker som har med film och skådespelare att göra. Det är faktiskt en av de hemsidor som jag besöker dagligen och har nog gjort det sedan drygt ett år tillbaka. Förutom filmnyheter så skriver de även filmrecensioner av de senaste och kommande biofilmerna samt även ibland av dvdfilmer. Dessutom har de rätt ofta intressanta intervjuer av kända skådespelare ifrån bioaktuella filmer samt regissörer och annat inblandat folk.

Jag låter som värsta säljaren här nu, nästan så jag borde få betalt av MovieZine. Hehe. Nej, men det är helt klart en hemsida som jag rekommenderar er att besöka om ni tycker om att se på film och gå på bio.

http://www.moviezine.se

_Geccod

Kommentarer
Postat av: Jock3

aa, tycker det var ett bra inlägg :D

2008-09-21 @ 20:53:22
URL: http://jock3s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0