Begravningen.

Kom nyligen hem ifrån Stockholm. Har alltså varit hemifrån i ganska så exakt 12 timmar eftersom vi åkte strax efter nio-tiden imorse. Begravningen ägde rum i Tullinge Kyrka kl.13 och vi var ungefär 80 personer och enbart släktingar. Roligt att träffa folket men självklart tråkigt att dessa släktträffar bara äger rum på begravningar nu för tiden, som många sade.

Fick reda på att min syssling, Marcus, ska bo hos oss i drygt 16 veckor. Visste att han skulle komma hit och bo v.44 eftersom mamma har sagt att han kommer hit den här veckan. Det jag missat är att han kommer stanna ytterligare 15 veckor och praktisera på NT Sportbladet. Helt klart en rolig överraskning måste jag säga. Han är ett år äldre än mig.

Ja.. Men begravningen var i övrigt jättefin men, som sagt, rätt så tuff. Nu är det över och vi får hoppas på att inte behöva uppleva några begravningar på ett bra tag framöver.

Godnatt!

_Geccod

Kommentarer
Postat av: Eva Linder

Vad fint att det blev en bra begravning, men jag kan tänka mig att det var tungt för alla er att uppleva en begravning till, minnen brukar ofta komma över en när det är så tätt mellan begravningarna.

Kul med din kusin, jag visste faktiskt det.

2008-09-18 @ 22:25:55
URL: http://evalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0