Olle har fått mat.

Jag drog, som jag tidigare nämnde, till cirkusen förut. När jag kom dit så var det bara två tjejer som var där och tränade. Hade totalt missat att grundakro (nybörjarna) hade flyttat sin träning till tisdagarna. Så det var ännu lugnare i lokalen än vad jag förväntat mig. Trist.

Det är mycket roligare att träna där då det är mycket folk som tränar, speciellt om man är där som jag och tränar själv. Alltså tränar på jongleringen ensam, då blir det genast mycket roligare om det är fler där även fast man kanske inte pratar med så många.

Icka kom dit och skulle i alla fall träna grabbgruppen, som jag brukade vara med i. Men då gruppen endast består av en massa mindre pojkar så känns det faktiskt roligare att träna själv. Så jag jonglerade och hade ganska intressanta diskussioner med Icka som tränade den ende killen som kom till träningen.

Har precis matat Olle och Gex så nu är de förhoppningsvis nöjda och belåtna. Mätta vet i fasen om de är.. Tror de är det för stunden. De kommer fram ur sina gömställen (Olle under en sten och Gex ifrån under en rot), plockar en syrsa och går sedan och lägger sig igen. Försökte ta upp Gex ett par gånger för att hon skulle få äta en till syrsa men allt hon ville var att gå och lägga sig.. Olle tog syrsan som rymde in under stenen. Man ser den stackars syrsan rusa helt panikslagen ifrån Gex och rakt in under stenen, där Olle ligger. I nästa stund hör man lite sand som skvätter och någonting som knastrar. Olle hittade mat.

De äter ju i omgångar typ. Nu kommer de få en varsin eller två, kanske tre syrsor var ett par kvällar på raken och sen kanske de inte äter på drygt en vecka igen. Smidigt.

Jahapp. Klockan tickar. Imorgon är det fredag och på lördag är det avskedsfest för Moa som snart åker till Australien i ett halvår. Är riktigt avis på henne, hon kommer att leva livet där nere.

_Geccod

Kommentarer
Postat av: Karin

jaa som fan:( köpte en box för 600 spänn.. 6 skivor.. har kollat på 4....3 avsnitt på varje skiva... två skivor kvar! då är BÅDA de sista skivorna "extra material".. får man göra så? hade ju sett fram emot att se...

2008-11-14 @ 21:37:44
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0