Långhelg.

Hej ni,

Den här veckan har jag totalt brytit kontakten med bloggvärlden sånär som att jag skrev ett inlägg i onsdags. Antar att det är för att jag funderat på hur det är att inte tänka på att skriva blogg. Har varit rätt tomt men skönt. Eller jag vet inte..

Ja, långhelg har det varit nu i alla fall. På onsdagen var jag bombsäker på att det var fredag sen i torsdags kändes det som lördag och helgen hade liksom inte ens börjat. Skönt men lite illa kankske. Ja, de här dagarna har det inte hänt så värst mycket egentligen. Jag har bara känt mig dyng asocial och inte velat göra någonting eller orkat träffa någon, egentligen. Vet inte varför men jag har bara fått den känslan. Känner mig dock lite socialare idag (kanske därför jag skriver blogg bland annat) så jag ska iväg ikväll. Det vankas party hos en god vän till mig. Kvällens tema är "pensionär-tema. Jag tror min klädsel kommer bli perfekt. Det blir en pic på det senare. Haha!

Vet dock inte hur det blir med dricka. Misstänker att det blir en coca-cola fest ikväll, men man kan väl ha kul för det, typ.
Jag typ oroar mig för plugget lite.. Har ingen ork alls till att sätta mig med det, även fast min hög med rester bara blir större och större. Vilket känns riktigt segt.

Ja. Nej. Kanske ska övningsköra med min kära Morbror sen. Det blir ju premiär på det så lite pirrigt är det ju. Vi får se om det blir nåt, han skulle ju ringa för 1,5h sen nu. Hehe.

Hörs!

_Geccod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0