Lone Wolf

Tog en promenad hem ikväll. Jag har kommit fram till att jag gillar promenader, speciellt om man går själv. Att bara strosa runt lite och typ samtala med sig själv. Det är lättare att tänka och reflektera kring saker och ting liksom.

Idag kom jag till exempel fram till att jag är lite av en "ensam varg", tror jag. Samtidigt som jag gillar att vara för mig själv så gillar jag det inte. Att gå på stan själv, visst det kan vara sjysst. Men det är ju fasen roligare att gå med en kompis i så fall. Fast sen tycker jag inte det är kul när man är med flera vänner samtidigt. Liksom, jag vet inte.. Jag håller mig väl mer för mig själv i så fall. Så en fullblodad ensamvarg kanske jag inte är direkt.

Imorgon ska jag i alla fall iväg till min Morbror och Moster igen för att träffa lite folk som vi fått kontakt med via internet. Det är alltid lika roligt att träffa folk som man bara pratat med på internet förut. Helt klart.

Ja, det ska bli spännande..

Sitter med Gex i knät här. Tog ju upp Olle en stund tidigare och lade tillbaka henne sen. Gex hade jag inte tänkt ta upp då hon ändå inte brukar vilja komma upp.. Men några minuter efter att jag lagt ner Olle så kikade hon fram från sin håla och ville förmodligen också komma upp. Hehe, så nu sitter hon här och är allmänt nöjd.

Nej, nu ska jag dra mig vidare en stund.. På nätet alltså.

Godnatt på er!

_Geccod

image59
En lite äldre bild (januari) på mig. Gammal frisyr, tror den är bättre än min nuvarande..
Är lite osäker på den frågan. Vill bara raka av mig allt så slipper jag tänka på det.

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: precis, dom fick stor press på sig =P

2008-03-29 @ 10:01:29
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0