Dagens planer.

Godmorgon,

Det blev lite tv-spelande igår, som jag trodde. Fast även en hel del chipsfrossande och läskdrickande framför Rambo: First Blood. Riktigt bra film! Det är någon sorts atmosfär som gör den typ stämningsfull på något sätt. Detsamma gäller filmen "The Warriors" som också gjordes på 70 eller 80-talet någongång. Jag älskar de två filmerna.

Jag var riktigt trött igår kväll också, förmodligen efter den hårda veckan i plugget. Gick och lade mig klockan tolv och vaknade för drygt en timme sedan.

Dagens planer blir till att ta en sväng ner på stan med Gründer, som var här igår, och förhoppningsvis hitta lite kläder.

Var nere och hämtade en kopp kaffe och nu ska jag lägga mig och läsa igen. Det är sällan man vill lägga sig och läsa en bok på morgonen såhär. Var längesen jag läste en så här bra bok.

_Geccod

image36
Gex rusar runt i knät och letar frenetiskt efter ett ställe
att lägga sig och sova på, igen. Latmask.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0