En tur till stan.

Hellu,

Nu har jag i alla fall kommit ner på stan och tagit en liten runda. Jag vaknade först klockan 12.00 och låg mest och segade och läste lite till klockan 14.00. Därefter bestämde jag mig för att jag skulle åka ner.

Det blev till att hoppa in i duschen, fastnade lite vid datorn såklart och sen var kl15.30. Bråttom med andra ord eftersom jag först trodde att de stängde klockan fyra.

Väl nere så gick jag till OnOff där jag hade lite små saker att köpa. Jag visste att jag ville ha Xbox Live Guld (för att kunna spela online), ett par hörlurar samt ett sorts pay-card till min konsol. Allt som allt skulle det ha kostat 800kr, vilket var mer än jag räknat med så det fick bli ett par hörlurar (299kr) samt Xbox Live (199kr). Väl i kassan så frågade jag när de stängde, jag hade tydligen en extra timme eftersom de stängde först kl.17.00. Så det blev till att ränna runt och leta efter ett par byxor.

Jag hittade ett par på Jack & Jones som passade jätte bra och såg bra ut, de var perfekta. Men självklart så upptäckte jag efter en stund att det var samma byxor som jag hade på mig ner till stan, bara det att mina var lite mer urtvättade. Typiskt.

Kollade vidare på Wear It samt Cubus innan de stängde. Hittade två par på det sistnämnda stället men jag var ändå osäker.. Åker ner senare i veckan med en polare så blir det nog lättare att se vad denne tycker om dem.

Ja.. Nu vet jag inte vad som händer riktigt. Sånt som märks..

_Geccod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0