Träna

Hej,

Vaknade runt halvt tolv tiden. Ångrade att jag stängde fönstret strax innan jag gick och lade mig inatt. Det var liksom varmt och svårt att andas nu imorse.. Stackars Olle och Gex som också bor här.

Inatt hörde jag en liten syrsa spela i terrariet. Jag lade ner den där kvällen innan med förhoppning om att de skulle hitta den och äta den utan min hjälp. De är så bortskämda annars att jag måset lägga den framför dem för att de ska ta sig ork att äta dem. Illa, jag vet. Hur som helst så åt de den inte utan den lilla stackarn har väl suttit där skräckslagen i nästan ett dygn. Efter att ha hittat den så lade jag den en bit ifrån Olle som såg den direk. Hon flög säker en decimeter emot den i ett hugg men lyckades bara få i sig ena bakbenet. Därefter vaknade Gex till liv som märkte att det var matdags och även hon var på den ett par gånger. De var som galna, fick känslan av att syrsan har stört dem ett tag nu och att de äntligen ville få tyst på krypet. Det slutade med att Gex svalde den i en munsbit.


Ödla med syrsa.

Ja.. Vaknade som sagt. Läste klart de sista sidorna i Harry Potter och fastnade självklart för den igen efter ett uppehåll på nästan två veckor. Nu har jag legat och läst bok två och är redan på över 50 sidor. Skönt att kunna fastna vid en bok sådär.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan bege mig till cirkusen i några timmar för att jonglera. Ikväll ska jag träffa Maria och kanske Mac med. Det ska bli kul.

_Geccod

Kommentarer
Postat av: michaela

Har du döpt stackars ödlan till Olle? Haha. I brist på annat?

2008-07-18 @ 22:00:02
Postat av: Geccod

Haha, vadå stackars? Det är ju ett coolt namn.

2008-07-18 @ 23:38:39
URL: http://geccod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0