Nyklippt.

Hellu,

Har varit och klippt mig nu. Jag blev rätt nöjd över resultatet ändå.. Kom dig och insåg att jag hade ingen aning om hur jag ville ha det. Jag förklarade hur jag hade det sist och frisören kom med lite förslag vilka var ganska bra. Det ser i stort sett ut som vanligt, lite kortare bara.


Ser ni duken på väggen? Jag ska se dem 12/11!!! :D

Har varit en ganska okej dag idag. Vi jobbar ju i en idrottshall nu så det blir lite segt att vara inomhus. Samtidigt är jag lite tacksam för det eftersom det var så oerhört varmt ute idag, men det kan vara skönt att vara ute också liksom. Man blir inte lika seg. Alexa var ju sjuk idag också, så Mac körde dit oss imorse och Mickis kom och hämtade oss i eftermiddags. Det funkade bra, varmt på vägen hem bara. Hehe.

Ska iväg på bio klockan nio ikväll med Mac, det blir till att se nya Narnia filmen som har premiär idag dessutom. Hade hoppats på att hinna se den första filmen igår, men jag var sjukt trött och kände att jag skulle må bättre idag om jag lade mig tidigt igår istället, vilket jag gjorde och kände mig. Däremot kommer det bli rätt så sent ikväll, bion slutar vid midnatt.

Fast sen kan man se det så att jag var uppe betydligt mycket senare förra veckan och kom upp i tid och orkade träna ungarna som vanligt.. Nästan.

Just det.. Träffade en gammal polare på spårvagnen när jag åkte ner. Hade typ inte träffat henne på två veckor om inte mer och när jag skulle hem så ringde hon igen. Antar att hon ville träffas då hennes killkompis hade blivit försenad, men hon frågade ändå inte eftersom jag var på spårvagnen på väg hem.. Antar jag. Vet inte men har svårt att sluta tänka på henne nu.. Kanske skulle ha hoppat av spårvagnen ändå.. Om det nu var det hon ville vill säga. Svårt.

_Geccod

Kommentarer
Postat av: Stina

Ajuste! den har ju premiär idag! oj.. den måste ja också se någongång.

2008-07-02 @ 20:39:32
URL: http://stinalus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ska också gå på Narnia, den första var iaf himla bra:) Snart ses vi på turnén...yipiii!!!!!

2008-07-03 @ 08:41:18
Postat av: ullis

du blev snygg iaf ;)

var filmen bra igår? jag vill också med till gränna och busa med er =( men jag jobbar!



puss på dig

2008-07-03 @ 16:13:48
URL: http://ullisblomman.blogg.se/
Postat av: Geccod

Ja, Narnia filmen var faktiskt riktigt bra. ^^ Synd att du inte kan följa med, Ullis.

2008-07-03 @ 23:56:52
URL: http://geccod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0