Not until the 19th of December.

Okej, jag har bestämt mig för att inte köpa Boken innan den 19 december då det är jullov eller möjligen den 24de om jag nu får den i julklapp. Om jag skulle köpa den nu så skulle jag till att börja med inte kunna hålla mig ifrån att läsa den och skulle jag väl börja med det så skulle jag förmodligen inte kunna sluta läsa den vilket skulle sluta med att plugget hamnar i kläm.

Slutade spela en server av Travian i helgen. Jag hann visserligen bara att spela på den en vecka men det var tillräckligt. Tog alldeles för mycket tid och den tiden måste jag spendera på plugget istället. Kändes rätt bra det i alla fall. Har dock en server kvar som snart är slut. Den har vi spelat på sedan i januari och då vill man inte bara lägga av strax innan slutet. Även om det är rätt tufft nu.

Har pluggat rätt så mycket ikväll men det känns (som vanligt) inte som att jag pluggat tillräckligt.

Idag släpptes det en första teaser till det första avsnittet i kommande säsongen av Lost. Det kommer förmodligen bli en riktigt bra säsong, som vanligt. Jag kommer då inte ha några problem att hinna se klart de tidigare säsongerna innan dess i alla fall. Serien är faktiskt spännande fast jag redan vet vad som kommer att hända. Vilket är rätt soft.

_Geccod

Kommentarer
Postat av: Eva Linder

Ja, det är bra att det finns svensk mat att köpa, fast det är klart, det är ju den inhemska man ska lära sig.

Kul med Lost, går faktiskt på en kanal här också.

2008-12-03 @ 05:09:50
URL: http://evalinder.blogg.se/
Postat av: pelle

Men så är det ju jämt - filmen är sämre än boken!

2008-12-03 @ 13:37:20
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Eva Linder

Ja, det ska bli så himla kul när ni kommer och hälsar på. Ska försöka vara en bra guide. Och du, vi tar väl en hel dag på elektronikhuset. Kram!

2008-12-03 @ 14:13:34
URL: http://evalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0