Halsont..

Godkväll,

På fredag är det ännu en scenshow bortmot norska gränsen. Har sett fram emot den men får nu inte åka för min mamma. Ska inte säga att det bara är att bita ihop.. För vi har bråkat gärnet här hemma. Men att bita ihop är väl det enda jag kan göra tills vidare. Mindre än ett halvår kvar tills jag är myndig. Har sällan längtat så mycket till en födelsedag måste jag säga.

Har hinkat i mig en balja med te och honung framför två avsnitt av Lost. Jag har fått ont i halsen idag och det blir bara värre.. Kanske lika bra att jag stannar hemma i helgen för att åka iväg på en scenshow och vara förkyld eller allergisk är inget vidare.

Nu ska jag ta och lägga mig. Tala inför Andra imorgon bitti, blir nog kul.

_Geccod

Kommentarer
Postat av: Mac

Det låter märkligt, men njut av sista halvåret som omyndig. Gräset är inte alltid grönare på andra sidan häcken! ;)

2008-12-11 @ 00:52:54
Postat av: ullis

men va faaan, så du inte med nu!! åhh så irriterand.. din mamma borde bestäma sånt där i lite mer god tid för annars blir det svårt för alla andra.. rackarns så synd, hade verkligen räknat med dig. =( puss

2008-12-11 @ 18:37:55
URL: http://ullisblomman.blogg.se/
Postat av: Eva Linder

Här hemma försöker de alltid få mig omyndighetsförklarad. Kanske vi ska byta?

Skämt å sido, tycker synd om dig både för halsen och för att det ÄR jobbigt med föräldrar.

2008-12-12 @ 08:38:38
URL: http://evalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0