Perioder

Nu känns det som att jag är inne i en blogg period igen. Läser en hel del bloggar och bloggar en del själv med för den delen. Det skiftar för ibland har jag varit dödstrött på bloggen och, som ni vet, inte ens orkat skriva på några dagar och nu är jag inne och skriver gärna flera gånger om dagen.

Tror det är hösten som närmar sig. Har knappt spelat något tv-spel under sommaren eller ens haft något större intresse för att läsa om spel de senaste veckorna.. Vet inte vad som flugit i mig men jag antar att intresset kommer tillbaka i samband med denna mörkare och kallare årstid som är på väg.

Nu ska jag ner och äta någonting.. Det lutar mot tonfisksalladen som vi åt till middag igår. Alltså resterna som blev kvar.

_Geccod

Kommentarer
Postat av: Martin

Wohoo! Bloggosfären är grym! :)

2008-08-30 @ 11:11:50
URL: http://www.metrobloggen.se/mh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0